Grafik zajęć

Wszystkie nasze zajęcia grupowe

Odbywają się w małych, kameralnych grupach dzięki czemu trener ma szansę zweryfikować, czy aby na pewno poprawnie wykonujesz dane ćwiczenie. Masz większą swobodę i komfort. Chcemy, abyś czuł/a się zaopiekowany/a. 

Stań się częścią naszej społeczności i poznaj wspaniałych ludzi. 

W celu rezerwacji miejsce na zajęcia prosimy o kontakt telefoniczny lub za pośrednictwem Facebooka lub Instagram.

Na zajęcia zabierz wodę, wygodny strój sportowy, buty zmienne oraz dobre nastawienie 🙂

Grafik zajęć fitness

Poniedziałek

Trampoliny godz. 8:30

BIKINI SYSTEM godz. 18:00

Wtorek

FAT BURNING godz. 8:00

ZDROWY KRĘGOSŁUP godz. 18:00

Środa

TRAMPOLINY godz. 17:00

PILATES godz. 18:00

Czwartek

TRAMPOLINY godz. 18:00

Piątek

BIKINI SYSTEM godz. 18:00

Opis zajęć

Trampoliny

To trening wytrzymałościowy o dużej intensywności, podczas którego wykorzystywane są specjalne platformy: trampoliny fitness. Zajęcia polegają na kombinacji różnorodnych skoków oraz ćwiczeń ukierunkowanych na spalanie tkanki tłuszczowej, wzmacnianie brzucha, nóg i pośladków. Zajęcia trwają 50 min. Rozpoczynają się rozgrzewką, kończą stretchingiem. 

Wykorzystywany sprzęt: trampoliny fitness

  • UTRATA TKANKI TŁUSZCZOWEJ
  • BUDOWA SIŁY I WYTRZYMAŁOŚCI
  • POPRAWA WYDOLNOŚCI i KONDYCJI FIZYCZNEJ 
  • ŚWIETNA ZABAWA PRZY DOBREJ MUZYCE 

PILATES

Trening ukierunkowany dla osób początkujących, zaczynających swoją przygodę z ćwiczeniami. Ma na celu wzmocnienie mięśni (bez nadmiernej ich rozbudowy), uelastycznienie, rozciągnięcie oraz ogólną poprawę zdolności fizycznych. Ćwiczenia odbywają się przy spokojnej muzyce, pozwalającej na relaks. Zajęcia trwają 50 min. 

Wykorzystywany sprzęt: maty, piłki, kostki do jogi, koła do pilatesu

  • WZMACNIANIE MIĘŚNI 
  • UELASTYCZNIENIE MIĘŚNI
  • ROZCIĄGNIĘCIE CAŁEGO CIAŁA
  • REDUKCJA POZIOMU STRESU 
  • POMAGA W BÓLACH KRĘGOSŁUPA

ZDROWY KRĘGOSŁUP

To specjalistyczne zajęcia mające na celu poprawę ruchomości kręgosłupa oraz wzmocnieniu mięśni posturalnych. Podczas ćwiczeń rozciągamy oraz wzmacniamy wybrane partie mięśniowe dzięki czemu możemy zmniejszyć dolegliwości bólowe kręgosłupa. Zajęcia trwają 50 min. Rozpoczynają się od spokojnej rozgrzewki. Część główna poświęcona jest na najbardziej wymagające ćwiczenia. Na koniec stretching oraz wyciszenie całego organizmu. Przykładowe ćwiczenia to: ‘’kocie grzbiety’’, ,,pozycja dziecka’’, ‘’pies z głową w dół’’. 

Wykorzystywany sprzęt: maty, piłki fitness, rollery 

  • WZMOCNIENIE MIĘŚNI GŁĘBOKICH
  • ZMNIEJSZENIE DOLEGLIWOŚCI BÓLOWYCH KRĘGOSŁUPA 
  • UTRZYMANIE PRAWIDŁOWEJ POSTAWY CIAŁA
  • WZMOCNIENIE SZKIELETU MIĘŚNIOWEGO
  • REDUKCJA PRZYKURCZONYCH MIĘŚNI

BIKINI SYSTEM

To autorskie zajęcia, skupiające się na dolnych partiach mięśniowych takich jak brzuch, uda, pośladki. To must have przed sezonem wakacyjnym, gdzie wszystkie te partie są kompleksem dla wielu kobiet. Na zajęciach dążymy do pozbycia się tak zwanej oponki z brzucha, ujędrnienia i wzmocnienia mięśni pośladkowych oraz wysmuklenia całej sylwetki. Zajęcia trwają 50 min. Rozpoczynają się dynamiczną rozgrzewką, kończą stretchingiem. 

Wykorzystywany sprzęt: maty, piłki, stepy,  gumy min band, gumy  power band, hantle, kettle, piłki 

  • WZMOCNIENIE MIĘŚNI POŚLADKOWYCH 
  • WZMOCNIENIE MIĘŚNI BRZUCHA 
  • WZMOCNIENIE MIĘŚNI NÓG

SUPER POŚLADKI

To trening wzmacniający, skupiający się głównie na mięśniach pośladkowych. Szczególnie przydatny dla osób mający siedzący tryb pracy. 

Wykorzystywany sprzęt: maty, piłki, stepy, gumy min band, gumy  power band, hantle, kettle, piłki 

  • WZMOCNIENIE MIĘŚNI POŚLADKOWYCH 
  • UJĘDRNIENIE 
  • POPRAWA KONDYCJI FIZYCZNEJ 

Umów się na trening w dogodnym dla Ciebie terminie.